lauantai 28. marraskuuta 2015

Sydän auki



 Minä kiipesin puuhun kastellen vaatteeni lumella. Kuulin puiden alkavan humista vain minulle.



Tämä satumainen näkymä antoi nauttia itsestään pari päivää. Lumet sulaa lopulta aina, mutta uudet vielä peittävät maan.


Jos koet olevasi eksynyt, muista aina: sinulla on aikaa. Et ole koskaan liian vanha tekemään mitä tahdot. Ei ole koskaan liian myöhäistä oppia, löytää omaa tietään tai muuttaa koko elämäänsä aivan uuteen suuntaan. Tärkeintä on yrittää. Eräs viisas sielu on sanonut mulle: täytyy tehdä ensin paljon paskaa, jotta voi oppia joskus taitavaksi. Älä anna ulkopuolelta tulevien paineiden, tai etenkään itsesi estää itseäsi ajatuksilla "en ole tarpeeksi hyvä".



"Sillä mitä jos mulle kävis niin että ulkona törmäisin rekkaan. Oisin iloinen et tein just niin, kuljin minne mun sydän mua ohjaa.

Jää sopivaan kohtaan ja hengitä siinä, sun silmät on auki, sydänkin vielä, sun vastaukset löytyy, ne hetken antaa odottaa"
-Iisa

2 kommenttia: