sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Haluan näyttää sulle hetken jolloin pilvet hajoaa












Vapaapäivä keskellä viikkoa ja pyöräretki halki aurinkoisen pakkasaamun teki mut tällä viikolla älyttömän onnelliseksi. Nämä aamut ovat niin upeita. Olen kuorinut esiin lisää kerroksia maailmasta.

 Olen myös oppinut nauttimaan kaikesta enemmän. Olen oppinut nauttimaan hiljaisuudesta. Mua pelottaa miten sokeina jotkut ihmiset kulkevat tämän maailman läpi, ikinä näkemättä sen kauneutta. Olemme niin tottuneita siihen että viihdettä on aina tarjolla, joten kyllästymme ja tylsistymme helposti. Jokainen voi kuitenkin opetella jättämään älypuhelimen välillä kotiin ja pysähtymään. Luonto voi täyttää meidät niin suurella ilolla, rauhalla, kauneudella ja rakkaudella, ettei muuta enää kaipaakaan.



6 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus <3<3<3 Ja kauniit kuulaan kuuraiset kuvat!

    Ja noi portaat, nyt mä muistan ton rannan Hämeenlinnasta missä portaita menee veteen.
    Siellä tuli minun istuskeltua kun viime kesän kyseisessä kaupungissa asuin. Se on kyllä kiva kaupunki, sillä edelleen on välillä ikävä sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3<3<3 Kiitos!! Joo se on ihana ranta :) Oon myös tykästynyt tähän kaupunkiin!

      Poista
  2. Niin upeita kuvia ja hienosti kirjoitettu! Jotenkin tälle ajalle on tyypillistä se, että pyritään olemaan jatkuvasti jossain muualla kuin missä todellisuudessa fyysisesti juuri sillä hetkellä ollaan. Jos on koko ajan silmät kohdistettuna johonkin ruutuun, niin moni ihana yksityiskohta ympäriltä jää huomaamatta.

    VastaaPoista
  3. Järkeviä sanoja ja ihan valloittavia kuvia <3 Olipas kiva tulla pitkästä aikaa lueskelemaan siun juttuja. Oon ollut vähän arjen pyörityksessä ja nyt on loma, niin ehtii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3! :) Kivaa että ehdit! Kiitos kommentista.

      Poista