keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Aurinko ja kuu


 Olen syönyt jäätelöä teekupista. Olen saanut lahjaksi kukkivia oksia ja yrttejä. Olen maalannut pahvilaatikosta taulun. Olen juonut makuvettä hyvässä seurassa. Olen säilönyt korujani isoäitini vanhaan leppäkerttuun. Olen ostanut puisen leikkuulaudan. Miettikää: aina muovialustalla leikatessanne leikkaatte myös pieniä muovihippusia ruokanne joukkoon.








Makuveteemme (aka taikajuomaan) kuuluu sitruunamelissa, inkivääri, appelssiinin mehu, sitruuna ja vesi. Ajattelin viikonloppuna tehdä tämän pohjalta boolin lisäten valkoviiniä ja ehkä vähän kivennäisvettä.



Kuu tarvii auringon, jotta pystyy loistaa. (-Avain)

Muovilaudan viimeiset hetket.











Päätin kuitenkin leikata suoriksi vinot otsahiukseni (parhaani mukaan...). Nyt ne ovat lähes kokonaan omaa hiusväriäni. Tämä oman värin kasvatus on ollut yllättävän tuskatonta, eivätkä hiukseni ole missään vaiheessa (omasta mielestäni) näyttäneet mitenkään aivan hirveiltä. Tykkään niistä, mutta rinnassani on kevättä ja voi olla että himoitsen taas uudistusta jossain vaiheessa.

7 kommenttia:

  1. "Tunnetko sinäkin ajan palavan?"
    Kivoi juttui ja kuvei taas kerran! (:

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia siusta, ja muutenkin! Hei mitkä on nuo tarrat(?) kaakeleiden päällä toiseksi viimeisessä kuvassa? Ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 ne on mustakin ihanat, tuommoset kaakelitarrat jotka oon hommannut facebook kirppikseltä. :) joku semmonen retrolumppuryhmä

      Poista
  3. Sun blogista tulee aina niin hyvä mieli, valoisa ja keväinen. Tosi hieno tekstuuri kyllä tuohon pahviin syntyy maalin kanssa. Ja tukkakin on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!<3 Tosi kiva kuulla, teit mut iloiseksi. Ja kiva kun huomasit pahvin tekstuurin, ilostuin siitä itsekin.

      Poista
  4. Vautsi mitä kuvia! <3 Aivan ihana tuo leppis, kelpaisi tännekin päin tuollainen rasia. Erikoinen, en ole aiemmin tainnut tuollaiseen törmätä missään. :)

    VastaaPoista